مبل بادی اینتکس سبز

Intex 68569

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان

مبل بادی اینتکس بدنه ای سبز رنگ دارد و تنها از یک بخش رویه تشکیل شده است. به همین خاطر می توان در خصوص بدنه آن به طراحی ساده آن اشاره کرد. مبل بادی پر استفاده و پر کاربرد است و به راحتی می تواند آرامش و راحتی ایجاد سازد. از نظر کیفیت بدنه در درجه اول قرار دارد و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است. این مواد در تمامی محصولات اورجینال وجود دارد که می تواند طول عمر بالا را شامل محصول کمد. رویه مبل بادی دارای فرو رفتگی می باشد که محلی برای نشستن افراد است. در واقع طراحان با ایجاد فرورفتگی محل دقیق نشیمن افراد را مشخص کرده اند تا در زمان استفاده بدن در شرایط استاندارد قرار گیرد.

مبل بادی اینتکس سبز

 در این موارد ستون فقرات را تکیه گاهی ایمن و استوار احاطه کرده است که با تکیه دادن بر آن راحتی زیادی حس می شود و هیچ یک از افراد دچار مشکل نخواهند شد. در نتیجه داشتن طراحی بی نقص و حرفه ای نیز مزیتی مهم در این محصول است که به راحتی افراد کمک می کند. بدنه سبک و قابل حمل است و از وزن کمی برخوردار می باشد. بنابراین برای استفاده از آن در مسافرت و گردش مشکلی ایجاد نخواهد شد. کسانی که تمایل به داشتن این محصول در مسافرت دارند می توانند هم به حالت خالی از باد و هم زمانی که پر از باد می باشد آن را حمل و نقل کنند. اگر قصد خرید مبل بادی اینتکس سبز و یا سایر نمونه های مبل بادی را دارید می توانید به دسته بندی این محصول به صورت اینترنتی در وب سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت اینتکس استفاده نمایید.

مبل بادی اینتکس سبز رنگ اینتکس

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC تمام مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح موج دار
 مناسب بزرگسالان و نوجوانان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...