مبل بادی اینتکس با رنگ سفید

Intex 68591

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان

مبل بادی اینتکس با رنگ سفید جذابیت زیادی دارد و علاقه مندان تمایل به استفاده از آن در موقعیت های مختلف پیدا کرده اند. این محصول از ساختاری راحتی پیروی می کند و بخش های تشکیل دهنده آن به جهت ایجاد استاندارد های لازم برای بدن افراد در نظر گرفته شده است. مهم ترین بخشی که در این مبل بادی برای ایجاد آرامش و راحتی ایجاد شده است تکیه گاه بادی می باشد که در ظاهر محصول نیز جذابیت ایجاد کرده است. بدنه بزرگ و جادار است و برای استفاده بزرگسالان ساخته شده است. بنابراین می تواند رضایت آن ها را جلب کند و در طی سال های زیاد در دسترس آن ها باشد. این محصول در مسافرت و تفریح کاربرد زیادی خواهد داشت. چرا که افراد تمایل به داشتن نشیمن راحت در هر موقعیت دارند که در نتیجه این مبل بادی به راحتی می تواند موقعیت را برای آن ها آسان سازد.

مبل بادی اینتکس با رنگ سفیدهمچنین وزن کم بدنه کاربرد گفته شده را راحت تر می کند و می تواند برای علاقه مندان مورد استفاده آسان قرار گیرد. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر قیمت مناسبی دارد که تمامی علاقه مندان قادر به خرید آن می باشند. در نتیجه افراد می توانند با هزینه کم بهترین نشیمن راحتی و طبی را خریداری کرده و در مکان های مختلف از آن بهره ببرند. مبل بادی اینتکس با رنگ سفید محصولی استاندارد و طبی با توان تحمل بالا بوده که به دلیل راحتی در حمل و راه اندازی می توانید در داخل محل کار ، اتاق خواب ، ویلا و مواردی از این دست مورد استفاده قرار دهید. برای خرید مبل بادی اینتکس با رنگ سفید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس ایران به صورت حضوری و یا اینترنتی مراجعه نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ--------------------
ساختار رویهموج دار
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...