قایق بادی چلنجر تک نفره Intex 68305

Intex 68305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,950,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر تک نفره Intex 68305 محصول بادی منحصر به فردی می باشد که به عنوان یک قایق جنگی از آن یاد می شود. از این محصول برای داشتن سرعت بالا در دریا و محیط های مختلف استفاده می شود که می توان به راحتی در آن حضور پیدا کرد. ساختار بدنه کشیده و نوک تیز است. به طوری که می تواند مسیر آب را به راحتی طی کند و سرعت و شتاب بالایی داشته باشد. ساخت قایق بادی مد نظر در شرکت اینتکس انجام می شود که بهترین محصولات بادی را ارائه می کند. این محصول منحصر به فرد و با کیفیت است که در نتیجه می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و در طی سال های زیاد آن را مورد استفاده قرار داد.

قایق بادی چلنجر تک نفره Intex 68305 | اینتکس ایران

قایق بادی مد نظر نشیمن تک نفره دارد که بخشی گود در وسط محصول می باشد. بر روی این قسمت نشیمن و تکیه گاه بادی مجزا قرار گرفته است که بادی بوده و رویه ای مواج دارد. به این صورت افراد راحت ترین حالت ممکن را تجربه می کنند که در نهایت می توان با خیالی آسوده بر روی آن ساعات زیادی را سپری کرد. وجود تکیه گاه افراد را از ایجاد کمر درد و خستگی درامان نگه می دارد و می تواند جزو مزیت های بسیار مهم در طراحی محصول باشد. خرید این نمونه از محصولات بادی از طریق نمایندگی اینتکس انجام می شود.

خرید قایق بادی چلنجر کایاک تک نفره | اینتکس ایران

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 274 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای توری تعبیه شده در بدنه
 دارای طناب نجات
ابعاد بسته بندی: 45 در 75 در 13 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...