قایق بادی کایاک دو نفره Cove Champion بست وی

Bestway 65131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,000,000 تومان

قایق بادی کایاک دو نفره Cove Champion بست وی از سری محصولات جدید شرکت بست وی می باشد که با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه ساخته شده است که می توان در مدت زمان طولانی آن را مورد استفاده قرار داد و تفریحات مهیج آبی را کسب کرد. قایق بادی مد نظر دارای ظرفیت دو نفره است که با مشاهده تصویر آن نیز قابل درک می باشد. چرا که در ساختار آن دو نشیمن بادی و طبی می باشد که مناسب قرار گیری دو فرد به صورت مجزا می باشد و می تواند راحتی و آرامش را برای آن ها رقم بزند. 

خرید قایق بادی کایاک دو نفره Cove Champion بست وی باکیفیتنشیمن بادی که دارای تکیه گاه بادی و مواج نیز می باشد قابلیت جداسازی از بدنه را نیز دارد که در این صورت می توان با توجه به تمایل افراد آن را بر روی محصول قرار داد و یا از آن جدا ساخت. لوازم جانبی و همراه این محصول موجب آسان شدن شرایط برای استفاده از قایق بادی می شود که بدون نیاز به خرید وسایل اضافه می توان از آن بهره مند شد و در محیط های آبی به بهره مندی از آن اقدام کرد. وجود پارو و پمپ باد و سایر موارد جزو مزیت های مهم محصول به شمار می آید که بدون هزینه اضافه در اختیار خریدار قرار می گیرد و می تواند ایجاد مزیت کند. همچنین رنگبندی جذاب محصول نیز ایجاد طرفداران زیاد کرده است تا علاقه مندان بتوانند آن را برای افراد دیگر نیز خریداری کنند و سبب جلب رضایت آن ها شوند. این محصول بی نظیر با قابلیت راه اندازی آسان توسط پمپ باد همراه پر فروش و منحصر به فرد است و در بسیاری از موارد برای افراد استفاده می شود. خرید قایق بادی کایاک دو نفره Cove Champion بست وی با انتخاب از دسته بندی قایق بادی موجود در فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود و می توان به راحتی محصول را وارد سبد خرید خود نمود.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 طول 331 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 برند بست وی
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 12.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه بادی
 دارای توری تعبیه شده در بدنه
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...