قایق بادی اکسپلورر 200 دارای پارو intex 58331

intex 58331

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان

قایق بادی اکسپلورر 200 دارای پارو intex 58331 جزو قایق های محبوب و پر فروشی است که شما می توانید با خیالی راحت دست به انتخاب و خرید این محصول زده و به صورت دو نفره از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این قایق بادی دارای رنگ یکدست نارنجی می باشد و رنگ زرد و مشکی را می توانید بر روی این قایق مشاهده کنید که این عامل هم یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای یک عدد طناب نجات هم می باشد که در بخش جلویی این محصول قرار گرفته و می توانید با خیالی راحت از آن هم در موارد مورد نیاز استفاده کنید.

قایق بادی اکسپلورر 200 دارای پارو intex 58331

علاوه بر این نکته شما می توانید یک عدد پمپ باد سوزنی هم در کنار باکس بسته بندی این محصول مشاهده کنید که به راحتی به وسیله همین پمپ باد اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول کنید. هم چنین قایق بادی اکسپلورر 200 دارای پارو intex 58331 دارای دو عدد پارو هم می باشد که به وسیله این پارو ها بر روی آب های آرام اقدام به هدایت و حرکت قایق کنید. ساختار ضخیم و با کیفیت این قایق بادی در کنار قابلیت راه اندازی آسان این محصول نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار خواهد رفت. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این قایق بادی باکیفیت از سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی برای شما فراهم خواهد بود.

خرید قایق بادی اکسپلورر 200 دارای پارو

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 95 کیلوگرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی تک نازله
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...