پدل برد بادی حرفه ای اینتکس مدل AquaQuest 320

intex 68242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

پدل برد بادی حرفه ای اینتکس مدل AquaQuest 320 از سری وسایل ورزشی و مهیج است که به جهت موج سواری در دریا استفاده می شود. این محصول حرفه ای و منحصر به فرد است و از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است و ساخت شرکت اینتکس است و در نهایت کیفیت آماده بهره مندی علاقه مندان می باشد. پدل برد بادی با داشتن مزیت های زیاد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها کاربردی و منحصر به فرد باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را با قیمت مناسب تهیه کرد.

 این محصول سازگاری زیادی دارد به طوری که با خرید آن می توان در طول عمر بالا بهترین بهره برداری را از آن انجام داد. برای جا به جایی محصول ساک حمل تعبیه شده است که بدنه خالی از باد به صورت تاشو در داخل آن قرار می گیرد و می تواند با داشتن وزن کم به راحتی جا به جا گردد. در زمان پر شدن از باد نیز وزن کمی دارد و مشکلی برای حمل و نقل و جا به جایی محصول به وجود نخواهد آمد. در این صورت کسانی که به سراغ خرید این محصول می روند باید بدانند که از مزیت های گفته شده تشکیل شده است و استاندارد های لازم برای استفاده از آن بر روی سطح دریا موجود می باشد. وجود پمپ باد و پارو دیگر مزیت خرید پدل برد مورد نظر می باشد که به وسیله آن بدنه به سرعت راه اندازی می شود و آماده استفاده می گردد و با وجود پارو نیز بدون هر گونه مشکل و خرید اضافه می توان آن را جا به جا نمود. به منظور خرید پدل برد بادی حرفه ای اینتکس مدل AquaQuest 320 به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 320 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 جنس رویه وینیل دو لایه ضخیم
 وزن بسته بندی 12.8 کیلوگرم
خاصیت ضد لغزشدارد
 پمپدارد
 نوع پمپدستی بزرگ
 پارودارد
گیج تنظیم باددارد
بند مچ پادارد
ساک حملدارد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...