قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307

Intex 68307

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,000,000 تومان

قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307 بهترین محصول برای حضور در آب های مواج و خروشان می باشد به طوری که دچار آسیب نشده و می تواند راحت ترین حالت ممکن را به خود گیرد. این محصول از بدنه ای کشیده تشکیل شده است که مزیت های زیادی را به دنبال دارد. بدنه کشیده محصول سبب می شود تا افراد بتوانند مسیر اب را بشکافند و با سرعت و شتاب بیش تری آن را طی کنند. این بدنه عرض کمی دارد و از دو نشیمن بادی و مواج به صورت مجزا تشکیل می شود. دو نشیمن محصول بادی بوده است که برای آرامش بیش تر استفاده کنندگان در نظر گرفته شده است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفت و به مسیر ادامه داد. این نوع از قایق های بادی امکان اتصال به موتور قایق را دارند که در این صورت برای انواع مسابقات قایقرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307 | اینتکس ایران

افراد می تواند در زمان تفریح و گشت و گذار و یا در زمانی که تمایل به شرکت در مسابقات قایقرانی را دارند از این محصول استفاده کنند و تجربه داشتن سرعت و شتاب بالا را داشته باشند. بر روی بدنه تور ماهیگیری قرار گرفته است که می تواند برای ماهیگیری مورد استفاده قرار گیرد. در این صورت دیگر نیازی به داشتن تجهیزات ماهیگیری نیز نخواهد بود. محصول دارای پمپ باد برای راه اندازی می باشد و دو پارو آلومینیومی و مقاوم دارد که لازم و ضروری است. جهت استفاده از این محصول بی نظیر و کامل به فروشگاه اینتکس در ایران مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید.

خرید قایق بادی اکسپلورر K2 | اینتکس ایران

 نوعورزشی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 312 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل بادشو
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 17 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...