قایق بادی اکسپلورر یک نفره Intex 58329

Intex 58329

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
848,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر یک نفره Intex 58329 از محصولات تفریحی می باشد که در آب های آرام کاربرد دارد و می توان آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای بدنه ای مقاوم می باشد به طوری که در مسیر رودخانه و دریاچه حرکت می کند و افراد را در داخل خود حفظ می کند. قایق بادی وسیله ای برای جایگزین شدن به جای قایق های چوبی و فلزی است و مزیت های زیادی دارد. بدنه بادی و تو خالی دارد اما مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این بدنه ضخامت دارد و سازگار با حرکات آب است. در کناره های بدنه که بخش دیواره را تشکیل داده است اهرم های نگه دارنده وجود دارد که می توان به وسیله آن تعادل لازم برای قرار گیری بر روی سطح آب را داشت و همچنین برای قرار دادن پارو گزینه ای مناسب محسوب می شود.

فروش قایق بادی اکسپلورر یک نفره Intex 58329 این محصول را می توان با داشتن وزن کم به همراه داشت و در زمان مسافرت به مکان های آبی از آن استفاده کرد. بدنه محصول تنها برای استفاده یک فرد ساخته شده است که مناسب کودکان نیز بوده است. در نتیجه می توان آن را به عنوان وسیله ای تفریحی برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در نظر گرفت. افرادی که تمایل به داشتن قایق بادی اکسپلورر یک نفره Intex 58329 دارند می توانند آن را از طریق فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایند.

قایق بادی اکسپلورر یک نفره Intex 58329 ارزان

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 147 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 پارو-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: ۳ کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...