فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 آبی رنگ

Bestway 27023 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان

فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 آبی رنگ جدید ترین محصول مورد نیاز جهت شنا و تفریحات آبی می باشد که جهت غواصی حرفه ای نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمود. ساخت این محصول توسط شرکت بست وی صورت گرفته است که از جنس پلیمر می باشد و با کیفیت بالا طراحی بی عیب و نقص را ایجاد نموده است. به این ترتیب می توان محصول را جزو با کیفیت ترین گزینه ها در نظر داشت که طراحی زاویه دار دارد تا بتوان به راحتی به سمت جلو حرکت داشت و از شرایط بهره مند شد. 

خرید فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 آبی رنگ ارزانحرکت در مسیر آب به وسیله این محصول میسر می شود که جهت غواصی می باشد تا ساعات خوشی سپری شود و برای بزرگسال مناسب باشد. با داشتن این محصول می توان در مسابقات شنا نیز حضور پیدا کرد که محصولی بی عیب و نقص است تا در طول عمر بالا بتوان از آن استفاده کرد و از مزیت های آن بهره مند شد. بدنه قابلیت انعطاف زیادی دارد که در این صورت مطابق با نیاز افراد حرکت داده می شود و می تواند فشار کمی را به پاها وارد کند. از این رو بدون صرف انرژی زیاد می توان این محصول را مورد استفاده قرار داد و در محیط های آبی حرکت پیدا کرد و سرعت حرکت خود را نیز تنظیم نمود. محصول برای استفاده بزرگسال با سایز مشخص ساخته شده است که برای استفاده در آب گرم نیز سازگاری دارد و دچار خرابی نمی شود و می توان با طول عمر بالا و بدنه ای سازگار با محیط جهت استفاده زیاد آن را خریداری کرد. علاقه مندان می توانند فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 آبی رنگ را با قیمت مناسب و ساختاری استاندارد و بی نقص از فروشگاه اصلی اینتکس ایران خریداری کرد و بهترین اوقات را در زمان غواصی کسب نمود.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول آبی
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن946 گرم
 سایز 40 تا 42
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
در مقایسه با فین های قدیمی فشار کمتری بر عضلات پا ایجاد می کند
خستگی غواص را کاهش می دهد
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...