شناور بادی شورتی کودک طرح یونیکورن

Unicorn Swim Ring

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک طرح یونیکورن یک محصول با ظاهر خلاقانه و زیباست که می تواند بهترین پیشنهاد برای کودکان دختر به شمار رود. این محصول قابل استفاده برای سنین بالای سه سال می باشد و شما پس از راه اندازی این محصول می توانید به راحتی با قرار دادن کودک خود در داخل این محصول ، تعادل او را بر روی آب به بهترین شکل ممکن حفظ کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این شناور شورتی با بهره گیری از طرح اسب تک شاخ یا به عبارت دیگر یونیکورن باعث شده تا بهترین جلوه و ظاهر را در اختیار شما قرار دهد. طراحی گرد و فوق العاده این محصول که شبیه به یک حلقه شنا می باشد هم از دیگر خصوصیاتی است که باید به آن اشاره داشته باشیم.

شناور بادی شورتی کودک طرح یونیکورن ارزان

در کنار این موارد یکی از مواردی که باعث شده تا شناور بادی شورتی کودک طرح یونیکورن بسیار محبوب شود وجود دو عدد دستگیره برای حفظ تعادل بر روی این محصول می باشد که سبب شده تا کودک شما بتواند با در دست گرفتن این دو دستگیره نیز حمل و نقل ساده تری را تجربه کند. علاوه بر این برای حفظ تعادل بر روی آب هم این دو دستگیره کارایی بالایی خواهد داشت. هم چنین شما این مزیت را هم در اختیار دارید که به سادگی بتوانید این محصول را باد کرده و از آن بهره مند شوید. در واقع این محصول دارای یک عدد دریچه باد می باشد که با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد مجزا امکان راه اندازی این محصول برای شما فراهم است. قیمت مناسب ، کیفیت بالای بدنه و همین طور ظاهر زیبای این محصول همگی از خصوصیات فوق العاده این شناور بادی شورتی به شمار می رود که از طریق نمایندگی اینتکس در ایران قابل سفارش می باشد.

خرید شناور بادی شورتی کودک طرح اسب تک شاخ

 نوع تفریحی
 قطر 55 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 طرح محصول یونیکورن
 وزن 200 گرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ -
نوع پمپ -
 دستگیره حفظ تعادل دارد
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...