شناور بادی شورتی سایبان دار کودک 56573

intex 56573

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان

شناور بادی شورتی مدل ستاره ای سایبان دار محصولی استثنایی از کمپانی اینتکس بوده که در سال جدید میلادی تولید و توسط اینتکس ایران روانه بازار شده است. این محصول که به شناور شورتی استوایی نیز شناخته شده یک محصول باکیفیت با بدنه ای از نوع پی وی سی بوده که به دلیل این نوع جنس بدنه در کنار داشتن سایبان بادی استاندارد امکانی ایجاد شده تا بتوانید از این شناور بادی شورتی کودک در فضای باز نیز استفاده کنید و ایمنی کودک خود را بر روی سطح زمین حفظ کنید. توصیه می کنیم پیش از خرید این شناور بادی شورتی ابتدا ویدیو زیر که معرفی این محصول توسط اینتکس ایران بوده به طور کامل مشاهده کرده و سپس از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایید.


شناور بادی شورتی سایبان دار کودک 56573 طرفداران زیادی دارد و از بدنه ای منحصر به فرد با سازگاری های زیاد برخوردار می باشد. این محصول بی نظیر از ترکیب رنگ به خصوص و شاد برخوردار می باشد که می تواند در نظر کودکان جذابیت داشته باشد و توجه آن ها را به خود جلب کند. با این وجود است که شناور بادی پر فروش می باشد و برای کودکان محبوبیت دارد. شناور بادی مدل شورتی است که در واقع بخشی برای قرار دادن پا در داخل محصول دارد و به این صورت می توان بر روی آب شناور قرار گرفت. پا ها در داخل آب می مانند و بدن افراد در سطح آب قرار می گیرد. به همین خاطر است که می توان به آن شناور بادی نیز گفت که مخصوص استفاده کودکان می باشد. محصول بادی مد نظر با کیفیت و اصل است و از جنس پی وی سی تشکیل شده است که هم ضد حساسیت می باشد و هم قابلیت داشتن ظاهری ثابت در طول عمر بالا را دارد. در نتیجه می توان محصول را برای کودکان با خیالی آسوده خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد.

شناور بادی شورتی کودک اینتکس مدل 56573

شناور بادی مد نظر برای رده سنی 1 تا 2 سال ساخته شده است و امکان قرار گیری کودکان کم سن در محیط های آبی را برقرار می کند. در نتیجه والدین می توانند با خیالی آسوده و بر حسب تمایل خود افراد را در داخل محیط های آبی در کنار خود قرار دهند و برای آن ها تفریحات مهیج آبی را رقم بزنند. شناور بادی شورتی دارای یک سایبان بادی بر روی بدنه خود نیز می باشد که در روز های آفتابی موجب راحتی افراد می شود. در نتیجه می توان مانع از برخورد اشعه خورشید شد و بدن آن ها را در امنیت و آرامش قرار داد. اشعه خورشید به پوست حساس کودکان آسیب می رسانند که در نتیجه وجود سایبان بادی بهترین ترکیب در این طراحی می باشد. خرید شناور بادی شورتی سایبان دار کودک 56573 از نمایندگی محصولات بادی اینتکس انجام می شود.

خرید شناور بادی شورتی سایبان دار کودک

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 جنس بدنه پی وی سی
 وزن 105 گرم
 سازندهاینتکس
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 1 الی 2 سال
دارای سایبان سرخود
طراحی استوایی و زیبا
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...