جا لیوانی بادی طرح طاووس Bestway 34104

Bestway 34104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
130,000 تومان

جا لیوانی بادی طرح طاووس Bestway 34104 از سری محصولات بادی و با کیفیت تولید شده در شرکت بست وی است که با بدنه ای براق و زیبا مورد استفاده قرار می گیرد. طرفداران این طرح به دلیل داشتن زیبایی زیاد می توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. چرا که جا لیوانی از زیبایی زیادی برخوردار است و با طرح طاووس میزان طرفداران زیادی دارد. در نتیجه پر فروش خواهد بود. استفاده از این محصول به دلیل وجود وزن کم و قابل حمل بسیار ساده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

خرید جا لیوانی بادی طرح طاووس Bestway 34104

علاوه بر داشتن زیبایی کیفیت موجود در ساخت این محصول نیز به مراتب بیش تر از سایر محصولات است و می توان از داشتن آن در طی سال های زیاد لذت برد. جا لیوانی قادر به حفظ لیوان و بطری به صورت شناور بر روی سطح آب های آرام می باشد و امکان دسترسی به نوشیدنی و آب را در زمان انجام تفریحات آبی میسر می کند. در نتیجه می توان آن را با قیمت ارزان خریداری کرد و از داشتن آن در موقعیت های مختلف لذت برد. جا لیوانی به راحتی حمل و جا به جا می شود و بر روی سطح آب درطی ساعات طولانی قرار می گیرد. چنانچه تمایل به خرید این محصول منحصر به فرد را دارید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوع طرح دار
 قطر 34.5 سانتی متر
 ارتفاع  31 سانتی متر
وزن 40 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای نگهداری بطری
 مناسب برای نگهداری لیوان
 پرتابل و قابل حمل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...