جالیوانی بادی اینتکس طرح یونیکورن intex 57506

intex 57506

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان

شناور جالیوانی روی آب یونیکورن یک محصول زیبا و جذاب است که در یک بسته بندی کوچک و ایده آل عرضه شده و شما به راحتی می توانید این محصول را پس از ثبت سفارش و راه اندازی ، بر روی آب استخر در کنار خود داشته باشید. پک این محصول شامل سه عدد شناور جالیوانی اسب تک شاخ است که این سه به صورت مجزا قابلیت باد شدن را دارا بوده و هر یک نیز می تواند یک عدد بطری آب و یا لیوان را درون خود نگه دارد. کیفیت بالا ، ظاهر زیبا و ابعاد مناسب این شناور از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می رود.


جالیوانی بادی اینتکس طرح یونیکورن intex 57506 محصولی کاربردی و منحصر به فرد است که برای ایجاد دسترسی آسان به نوشیدنی در سطح آب های آرام مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای قابلیت قرار گیری شناور بر روی سطح آب است که به دلیل داشتن بدنه بادی و تو خالی و داشتن بدنه غیر قابل نفوذ به این صورت کار می کند. از این رو به داخل آب فرو نخواهد رفت و حالت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ می کند. این شناور جا لیوانی محلی برای قرار دادن لیوان و بطری است که در روز های گرم تابستان باید در دسترس افرادی باشد که مشغول تفریحات آبی هستند.

جالیوانی بادی اینتکس طرح یونیکورن intex 57506 | اینتکس ایران

بیش ترین استفاده از این محصول بر روی آب استخر بوده است. چرا که جزو آب های آرام می باشد و اغلب علاقه مندان در فصول گرم سال نسبت به حضور در استخر اقدام می کنند. از این رو خرید جا لیوانی های مناسب برای داشتن آب و نوشیدنی کافی در هنگام تفریح امری ضروری است و می توان نسبت به آن اقدام کرد. این محصول از کیفیت بالا برخوردار است و بدنه ای غیر قابل نفوذ دارد. از این رو به داخل آب فرو نمی رود و می تواند موقعیت خود را حفظ کند. جهت سفارش جالیوانی بادی اینتکس طرح یونیکورن intex 57506 که جزو وسایل تفریحات آبی می باشد می توان به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کرد.

خرید جالیوانی بادی اینتکس طرح یونیکورن مدل intex 57506 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 33 سانتی متر
 عرض 33 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC مات
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
وزن 0.2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها شامل سه عدد جالیوانی
 مناسب برای بطری و لیوان
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...