بالش بادی گردنی کودک طرح ببر intex 68678

intex 68678

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
160,000 تومان
کمی صبر کنید...

بالش بادی گردنی کودک طرح ببر intex 68678 یکی از لوازم جذاب و کاربردی تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس، است که با طراحی خاص و استفاده از متریال درجه یک و مناسب در تولید توانسته مورد استفاده بسیاری از کودکان واقع شود. والدین کودکان همواره به دنبال فراهم کردن فضایی مناسب برای استراحت و آسایش کودک در هر محیطی هستند. این بالش گردنی خاص و جذاب دارای ابعادی مناسب است که به راحتی در دور گردن کودک قرار می گیرد. اغلب کودکان در محیط هایی مانند داخل خودرو به راحتی به خواب می روند و استفاده از یک بالش گردنی مناسب می تواند به آسایش و خواب راحت آن ها کمک کند. متریال مورد استفاده در تولید این محصول از نوع ضد حساسیت و ضد تعریق است که به هیج وجه باعث اذیت کودک نشده و به پوست حساس کودک آسیب نمی زند.

خرید بالش بادی گردنی کودک

این محصول دارای طراحی جذابی است و به شکل ببر طراحی شده تا برای کودکان جاذبه زیادی داشته باشد. رنگ مورد استفاده در این طراحی نیز نارنجی است که هم برای دختران و هم برای پسران مناسب می باشد. این محصول دارای یک دریچه باد است که به سادگی می توانید آن را توسط یک پمپ باد دستی در زمانی کوتاه باد کرده و استفاده نمایید. هم چنین در زمان عدم استفاده نیز به سادگی تخلیه شده و در ابعادی بسیار کوچک قرار می گیرد. به همین دلیل شما به راحتی می توانید حتی در کیف خود نیز این بالش گردنی را حمل کنید تا در زمان نیاز کودک، آن را باد کرده تا کودک بتواند به استراحت بپردازد. این محصول طول عمر بالایی دارد و در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم است اما برای حفظ کیفیت آن لازم می باشد تا از وسایل تیز و برنده و هم چنین اشیای داغ دور نگه داشته شود. برای تهیه بالش بادی گردنی کودک طرح ببر intex 68678 با قیمتی ارزان به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و یا با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

فروش بالش بادی گردنی کودک طرح ببر اینتکس

نوعخانگی ، سفری
 وزن 100 گرم
 طول 30 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 8 سانتی متر
 جنس رویه جیر
 جنس بخش کناری جیر
 جنس کف جیر
 پمپ
 نوع پمپ
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای طرح ببر
 مناسب سنین کودک
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...