بالش بادی اینتکس intex 68672

intex 68672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
160,000 تومان
کمی صبر کنید...

بالش بادی اینتکس intex 68672 جزو محصولات ساده و کاربردی شرکت اینتکس است که کاربردهای گوناگونی داشته و با توجه به کیفیت بالایی که از این محصول مشاهده شده است ، تمام سنین می توانند به بهترین شکل ممکن این محصول را در اختیار گرفته و از ویژگی های خوب این بالش بادی استفاده کنند. در همین رابطه در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای رنگ یکدست سورمه ای بوده و ناحیه زیرین و کف این محصول در واقع مشکی رنگ است که رنگی زیبا و عامه پسند خواهد بود. به جز این مسئله شما می توانید ساختار مستطیلی شکل این بالش بادی را هم مشاهده کنید که قطعا مناسب برای استفاده تمام سنین خواهد بود.

بالش بادی اینتکس intex 68672 | اینتکس ایران

از نظر جنس و کیفیت نیز بالش بادی اینتکس intex 68672 دارای بدنه ای از نوع وینیل بوده و ساختاری مخملی دارد که قطعا کیفیت بسیار ایده آل این محصول را نشان می دهد. هم چنین از این بالش بادی خیلی از افراد برای قراردادن در پشت صندلی خود و یا حتی بر روی صندلی به عنوان نشیمنگاه نرم و راحت نیز استفاده می کنند که مزایای این بالش نیز به شمار می رود. برای راه اندازی این محصول نیز شما می توانید هم به وسیله یک پمپ باد و هم به وسیله دهان به ساده ترین شکل ممکن این محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید بالش بادی اینتکس مدل intex 68672 | اینتکس ایران

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 43 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 160 گرم
 دارای سطح موازی
 قابلیت ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 3×13×16 سانتی متر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...