بالش بادی صورتی اینتکس

intex 68676 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000 تومان

بالش بادی صورتی اینتکس بهترین گزینه برای کسانی است که به مسافرت و گردش می روند و نیاز به محصولی کمجا و منحصر به فرد دارند تا در زمان نیاز به استراحت بپردازند و بدن در بخش سر و گردن را در شرایط طبی قرار دهند. از آن جایی که این محصول کمجا می باشد می توان آن را در کمپینگ نیز مورد استفاده قرار داد و در کنار کیسه خواب و یا تشک بادی کمپینگ مورد بهره برداری قرار داد. این محصول فضای کمی را اشغال می کند و دارای استاندارد ترین حالت ممکن است که با به همراه داشتن آن می توان در موقعیت های مختلف به استراحت مشغول شد.

فروش بالش بادی صورتی اینتکس طبی جدید بالش بادی به رنگ زیبا طراحی شده است که فانتزی بودن آن را نشان می دهد. این محصول مورد پسند عده زیادی از علاقه مندان قرار می گیرد و به دلیل داشتن رنگ صورتی به عنوان یک محصول دخترانه نیز معرفی می گردد. در نتیجه می توان آن را با سایر محصولات هماهنگ کرد تا وسایل مسافرتی یک رنگ و زیبا باشند و در نتیجه رضایت مخاطب نیز وجود داشته باشد. بالش بادی مد نظر ساخت شرکت اینتکس است که در ساخت آن مواد اولیه باکیفیت به کار رفته است تا بتوان با خیالی آسوده و با داشتن طول عمر بالا آن را در طی سال های زیاد استفاده کرد و راحتی را کسب کرد. با وجود یک دریچه هوا در ساختار محصول می توان آن را به سرعت باد کرد و جهت استفاده در دسترس قرار داد و در زمان نیاز به جمع آوری نیز محصول را تخلیه نمود و در نهایت بدنه تاشو را در مکانی دیگر نگه داری کرد. این محصول هم در حالت تخلیه از باد و هم در حالت پر بودن از باد کمجا می باشد و افراد می توانند به دو صورت آن را به همراه داشته باشند. چنانچه تمایل به خرید بالش بادی صورتی اینتکس دارید از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 43 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 162 گرم
 دارای سطح موازی
 قابلیت ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 3×13×16 سانتی متر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...