بالش بادی گردنی اینتکس intex 68675

intex 68675

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
کمی صبر کنید...

بالش بادی گردنی اینتکس intex 68675 یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که قطعا افراد مختلف در سفرهای خود سعی کرده اند تا با خرید این محصول سر و گردن خود را در بهترین حالت ممکن قرار داده و به استراحت بپردازند. این محصول همان طور که در تصاویر هم مشخص است ظاهری کاملا ساده را داراست که شما می توانید به راحتی با باد کردن این محصول آن را دور گردن خود قرار داده و در طول سفر و مسیر به استراحت بپردازید. ظاهر این کالا بسیار ساده و شیک بوده و رنگ آن نیز به صورت یکدست مشکی می باشد که مزیت مهم طراحی این بالش گردنی هم به شمار می رود.

بالش بادی گردنی اینتکس intex 68675 | اینتکس ایران

هم چنین تمام بخش های بالش بادی گردنی اینتکس intex 68675 و رویه این محصول نیز ساختاری مخملی دارد که بسیار نرم و راحت بوده و قطعا استفاده از آن نیز باعث خواهد شد که در بهترین حالت ممکن به استراحت بپردازید. بر روی این بالش بادی نیز یک عدد دریچه باد قرار گرفته است که برای راه اندازی ساده تر این کالا می توانید از یک پمپ باد مجزا استفاده نموده و در بازه زمانی کوتاهی این محصول را راه اندازی کنید. تمامی این ویژگی ها در کنار ابعاد و اندازه استانداردی که این بالش بادی دارد باعث شده تا بتوانید با قیمت عالی این محصول را از نمایندگی اینتکس ایران خریداری کنید.

خرید بالش بادی گردنی اینتکس مدل intex 68675 | اینتکس ایران

نوعخانگی ، سفری
 طول 36 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 وزن 110 گرم
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده برای بیماران عضلانی
 قابلیت ضد تعریق
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...