بالش بادی تیفانی اینتکس

intex 68676 Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000 تومان

بالش بادی تیفانی اینتکس از سری محصولات لازم و ضروری در مسافرت و گردش است که کمجا و منحصر به فرد در اختیار افراد می باشد و می تواند در زمان نیاز به استراحت مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول دارای ساختاری استاندارد می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و همچنین از رنگبندی شاد و زیبا نیز تشکیل شده است که توانسته رضایت مخاطب را کسب نماید تا از آن بهره مند گردند و بتوانند اوقات خوشی را با محصولی زیبا به دست آورند. 

خرید بالش بادی تیفانی اینتکس جدید طبیبالش بادی مد نظر که ساخت شرکت اینتکس می باشد دارای بدنه ای با رویه مواج است که استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد می کند و می تواند شرایط برای بهترین قرار گیری سر و گردن در زمان خواب را مهیا کند. به همین خاطر است که با وزن کم مورد بهره برداری قرار می گیرد و می توان آن را در حالت خالی بودن از باد و یا حتی در حالت باد شده نیز به همراه داشت و مشکلی از بابت داشتن آن وجود ندارد. چرا که فضای کمی را اشغال می کند و باعث به همراه داشتن سایز وسایل ضروری می شود و می تواند در زمان نیاز به راحتی و به وسیله پمپ باد راه اندازی صورت گیرد. از این رو در کم ترین زمان محصول در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و می تواند باکیفیت و منحصر به فرد باشد و در نهایت می تواند جهت استفاده در طول عمر بالا انتخاب شود. وزن کم و قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن سبب شده است که افراد به جای به همراه داشتن بالش های جاگیر و سنگین این محصول را در نظر بگیرند و در مسافرت و گردش به راحتی به همراه داشته باشند. کسانی که تمایل به داشتن بالش بادی تیفانی اینتکس دارند از طریق فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را انجام دهند.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 43 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 162 گرم
 دارای سطح موازی
 قابلیت ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 3×13×16 سانتی متر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...