بالش بادی گردنی مشکی Travel Pillow

Travel Pillow Black

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
70,000 تومان

بالش بادی گردنی مشکی Travel Pillow محصولی ساده ، زیبا و در عین حال نرم و راحت می باشد که می تواند بهترین گزینه برای استراحت و خوابیدن در سفر به شمار رود. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که با اتوبوس ، قطار ، هواپیما و یا حتی وسیله نقلیه شخصی خود زیاد سفر می کنید ، قطعا در اختیار داشتن یک بالش بادی گردنی می تواند بهترین گزینه برای استفاده شما در سفرها به شمار رود. در واقع نوع طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که شما بتوانید با خیال راحت آن را دور گردن خود قرار داده و در ایده آل ترین حالت ممکن سر و گردن خود را نگه داشته و به استراحت بپردازید. این ویژگی قطعا می تواند بهترین مورد برای خرید و ثبت سفارش این بالش گردنی به شمار رود.

خرید بالش بادی گردنی مشکی برند Travel Pillow

علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که بالش بادی گردنی مشکی Travel Pillow با رنگ یکدست مشکی طراحی و ارائه شده است که رنگی عامه پسند و ساده بوده و قطعا تمام افراد با خیال راحت می توانند دست به انتخاب این محصول بزنند. نکته دیگر در رابطه با این محصول شیوه راه اندازی آن است که بر روی این کالا یک عدد دریچه باد قرار گرفته است که شما می توانید به سادگی با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد و یا حتی با دهان خود در سریع ترین زمان ممکن محصول را راه اندازی نموده و از آن استفاده کنید. پرتابل بودن و بهره مندی از وزن و ابعاد کوچک نیز یکی دیگر از مزایای این محصول به شمار خواهد رفت. با توجه به تمامی این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این بالش بادی گردنی با قیمت ارزان از سایت نمایندگی اینتکس ایران فراهم خواهد بود.

فروش بالش بادی گردنی مشکی رنگ ارزان قیمت مسافرتی

نوعخانگی ، سفری
 طول 36 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای بیماران عضلانی
 قابلیت ضد تعریق
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...