بالش بادی گردنی زرشکی Travel Pillow

Travel Pillow Red

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
70,000 تومان

بالش بادی گردنی زرشکی Travel Pillow هم یکی دیگر از بالش های بادی زیبا و جذابی است که قطعا می تواند یک پیشنهاد ایده آل برای تمام سنین خصوصا افراد بزرگسال به شمار رود. همان طور که از نام این محصول پیداست این کالا این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد که به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرده و سر و گردن شما در آرمانی ترین حالت ممکن قرار گیرد. این محصول دور تا دور گردن شما را پوشش داده و به ساده ترین شکل ممکن نیز قابل استفاده خواهد بود. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این کالا از رنگ زرشکی شکل گرفته است که در میان بالش های بادی یک رنگ جذاب و خاص به شمار خواهد رفت. از نظر جنس و کیفیت نیز این محصول دارای رویه مخمل بوده و بسیار نرم و راحت می باشد که مزیت خوب طراحی این بالش گردنی به شمار می رود.

خرید بالش بادی گردنی زرشکی مخمل

علاوه بر این ها بر روی بالش بادی گردنی زرشکی Travel Pillow نیز شما می توانید یک عدد محفظه و یا به عبارت دیگر دریچه باد را مشاهده کنید که به ساده ترین شکل ممکن و به وسیله یک عدد پمپ باد و یا حتی با دهان نیز قابلیت راه اندازی و استفاده را دارا بوده و در سریع ترین زمان ممکن می توانید اقدام به باد کردن و یا تخلیه باد این محصول کنید. هم چنین ویژگی خوب دیگری که این محصول دارد وزن کم و همین طور کوچک بودن سایز این محصول قبل از راه اندازی می باشد که باعث شده تا در سفرهای شما بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را با خود جا به جا کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این کالا از سایت فروشگاه اینتکس در تهران برای شما فراهم می باشد.

فروش بالش بادی گردنی زرشکی رنگ بزرگسال

نوعخانگی ، سفری
 طول 36 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای بیماران عضلانی
 قابلیت ضد تعریق
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...