بالش بادی گردنی دو طرفه قرمز

balesh 003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
55,000 تومان
کمی صبر کنید...

بالش بادی گردنی دو طرفه قرمز به عنوان یک محصول طبی و راحتی جهت آرامش در بخش سر و گردن تولید شده است که می توان با داشتن آن مسافرت های طولانی با اتومبیل شخصی و یا هواپیما را انجام داد و دچار مشکل نشد. این محصول به دلیل داشتن دو فرو رفتگی در ساختار خود قابلیت قرار گیری بر روی انواع صندلی را ایجاد می کند که افراد برای استراحت بر روی آن ها می نشینند و رفع خستگی می کنند. به همین دلیل به عنوان یک محصول منحصر به فرد برای استفاده در محل کار نیز عنوان می شود تا علاقه مندان بتوانند در زمان کار طولانی از بروز درد و ناراحتی در ناحیه سر و گردن جلوگیری کنند. 

فروش بالش بادی گردنی دو طرفه قرمز باکیفیتجنس بدنه که از نوع بهترین و مرغوب ترین پارچه می باشد سبب تشکیل قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن می شود که می تواند امکان استفاده از محصول در تمامی فصول سال به ویژه فصل تابستان را ایجاد سازد تا افرادی که در این فصل بیش تر به مسافرت می روند بتوانند دچار مشکل نشوند. تعریق در ناحیه گردن امری آزاردهنده به حساب می آید که با وجود بالش گردنی مد نظر می توان از بروز آن جلوگیری کرد و سازگار ترین حالت ممکن برای آرامش و راحتی در زمان مسافرت و یا در محل کار را میسر نمود. این محصول با داشتن رنگبندی متنوع توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای آن ها برترین نمونه باشد تا در صورت تمایل گزینه ای دلخواه را انتخاب کنند و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. کسانی که همواره تمایل به داشتن بالش بادی گردنی دو طرفه قرمز دارند می توانند سر را در یکی از فرو رفتگی ها قرار دهند تا گردن را احاطه کند و بخش دیگر را به صندلی تکیه دهند و از شرایط لذت ببرند. خرید بالش بادی گردنی دو طرفه قرمز از نمایندگی اینتکس ایران با قیمت مناسب انجام می شود.

نوعخانگی ، سفری
 طول40 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 جنس رویه پارچه
 جنس بخش کناریپارچه
 جنس کفبرزنتی
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساختار نرم و راحت
قابل استفاده داخل خودرو و صندلی محل کار
مناسب استفاده تمام سنین
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...