بالش بادی گردنی دو طرفه طوسی

balesh 002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
55,000 تومان
کمی صبر کنید...

بالش بادی گردنی دو طرفه طوسی از طراحی بی عیب و نقص برخوردار می باشد که افراد با داشتن آن می توانند در مسافرت های طولانی نیز دچار مشکل نشوند. این محصول برای مسافرت با اتومبیل استفاده می شود که دارای دو فرو رفتگی در ساختار خود است.

قیمت خرید بالش بادی گردنی دو طرفه طوسی جدید یکی از این فرو رفتگی ها محل قرار گیری سر و گردن می باشد که دور گردن را احاطه می کند و می تواند راحت ترین حالت ممکن به دلیل داشتن انعطاف و نرمی زیاد را رقم بزند. علاوه بر این موارد فرو رفتگی دیگر در طرف دیگر محصول ایجاد شده است که جهت تکیه دادن به صندلی ماشین می باشد که می توان به راحتی به آن تکیه داد و از استراحت در داخل خودرو بهره مند شد. به این ترتیب سر و گردن دچار درد نمی شوند و می توانند راحت ترین حالت ممکن را داشته باشند و در نهایت می توانند از بدنه ای که ضد حساسیت و ضد تعریق است لذت ببرند. این محصول از جنس پارچه باکیفیت تشکیل شده است که با بهترین متریال توانسته این قابلیت ها را ایجاد سازد تا استفاده کنندگان در تمامی فصول سال از آن بهره مند شوند و بهترین مسافرت را داشته باشند. بالش بادی گردنی مناسب استفاده در زمان نشستن بر روی تمامی صندلی ها است که در محل کار و یا در زمان مسافرت با هواپیما نیز استفاده می شود و می تواند راحت ترین حالت ممکن را رقم بزند. بخش پشتی محصول که از جنس برزنت می باشد ضخامت زیادی را ایجاد کرده است تا مقاومت بالا در برابر فشار را داشته باشد و بتوان از وجود آن لذت برد. رنگبندی محصول متنوع است تا افراد با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنند و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. خرید بالش بادی گردنی دو طرفه طوسی از فروشگاه اینتکس ایران با قیمت مناسب انجام می شود.

نوعخانگی ، سفری
 طول40 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 جنس رویه پارچه
 جنس بخش کناریپارچه
 جنس کفبرزنتی
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساختار نرم و راحت
قابل استفاده داخل خودرو و صندلی محل کار
مناسب استفاده تمام سنین
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...