بالش بادی گردنی دو طرفه آبی

balesh 001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
55,000 تومان
کمی صبر کنید...

بالش بادی گردنی دو طرفه آبی یکی از محصولات استاندارد و طبی است که با بدنه نرم و منعطف می تواند راحت ترین حالت ممکن را برای سر و گردن ایجاد سازد. بدنه ای جنس باکیفیت ترین پارچه می باشد که با داشتن قابلیت ضد حساسیت بودن و ضد تعریق آماده استفاده در تمامی فصول سال و در داخل خودرو می باشد. به این ترتیب در زمان رانندگی طولانی مدت و یا قرار گیری سرنشینان در داخل خودرو در زمان طولانی سر و گردن آن ها دچار مشکل و درد نمی شود و می توانند بدون هر گونه محدودیت محصول را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. 

خرید بالش بادی گردنی دو طرفه آبی جدید و ارزاندر زمان استفاده از این محصول امکان تکیه دادن نیز وجود دارد تا افراد به راحتی استراحت کنند و در زمان درازکشیدن نیز قادر به استفاده از آن باشند. با وجود حرکت های زیاد در زمان حرکت خودرو ممکن است تمامی بخش های بدن دچار مشکل شوند و درد را حس کنند. با داشتن بالش بادی گردنی که به شکل دو طرفه و استفاده آسان در اختیار افراد می باشد می توان راحت ترین حالت ممکن را تجربه کرد تا در طی مسیر های طولانی نیز آسیبی بخش سر و گردن را تهدید نکند و بتوان در موقعیت بی عیب و نقص به راحتی در محیط حضور پیدا کرد. در داخل منزل و فضای باز نیز استفاده از این محصول امکان پذیر می باشد و محدودیتی وجود ندارد و با توجه به نیاز افراد می توان از آن بهره مند شد. بدنه محصول با قابلیت ضد حساسیت توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو محصولات پر فروش می باشد که افراد با داشتن قیمت کم نسبت به خرید آن اقدام می کنند تا لحظات خوبی را سپری نمایند. به جهت خرید بالش بادی گردنی دو طرفه آبی تنها می توان از طریق فروشگاه اینتکس ایران اقدام به خرید نمود.

نوعخانگی ، سفری
 طول40 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 جنس رویه پارچه
 جنس بخش کناریپارچه
 جنس کفبرزنتی
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساختار نرم و راحت
قابل استفاده داخل خودرو و صندلی محل کار
مناسب استفاده تمام سنین
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...