بالش بادی گردنی آبی Travel Pillow

Travel Pillow blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
70,000 تومان

بالش بادی گردنی آبی Travel Pillow محصولی است که قطعا می تواند یک پیشنهاد مناسب و جذاب برای تمام سنین در مسافرت ها به شمار رود. شاید این مسئله برای بسیاری از افراد مهم باشد که در حین سفر خصوصا سفرهای زمینی و مسافرت های طولانی مدت ، بتوانند محصولی را در اختیار داشته باشند که از ناحیه گردن در آرامش کامل به سر برده و به بهترین شکل ممکن به استراحت بپردازند. در همین رابطه نیز قطعا این محصول گزینه ای فوق العاده مناسب و جذاب خواهد بود که به صورت کامل گردن شما را پوشش داده و می توانید به بهترین شکل ممکن به خواب در سفر بپردازید.

خرید بالش بادی گردنی آبی رنگ ارزان

مسئله مهم دیگر در رابطه با بالش بادی گردنی آبی Travel Pillow بحث نوع طراحی و همین طور رنگ این محصول است. همان طور که از شیوه نامگذاری این محصول هم پیداست شما می توانید مشاهده کنید که این کالا با رنگ یکدست آبی طراحی و ارائه شده است که این رنگ در میان بالش های بادی یک رنگ خاص و جذاب بوده و سبب شده تا شما به بهترین شکل ممکن بتوانید از این محصول زیبا استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین از نظر جنس و کیفیت نیز این محصول از نوع مخمل طراحی و ارائه شده است که ضخامت بالایی داشته و قطعا به راحتی آسیب نخواهد دید. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

فروش بالش بادی گردنی آبی با رویه مخمل

نوعخانگی ، سفری
 طول 36 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای بیماران عضلانی
 قابلیت ضد تعریق
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...