بالش بادی سفری طوسی بست وی

bestway 67121 gray

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان
کمی صبر کنید...

بالش بادی سفری طوسی بست وی یکی از محصولات مهم و مناسب برای تفریح و گردش است که در سفر بسیار کاربردی می باشد و می توان استراحت و آرامش را کسب نمود. به همراه داشتن بالش های بزرگ و جاگیر همواره برای تمامی افراد مشکل ساز بوده است که فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد و در نتیجه می تواند از به همراه داشتن وسایل مورد علاقه افراد جلوگیری شود. اما با خرید بالش بادی سفری به رنگ دلخواه می توان آن را در فضای کم جای داد و از آن بهره مند شد و در نهایت توانست وسایل مورد نیاز دیگری را نیز با خود به همراه داشت. 

بالش بادی مد نظر بدنه ای با رویه شیار دار دارد که می تواند طبی و منحصر به فرد باشد. با وجود چنین بدنه منحصر به فردی سر و گردن در شرایط استاندارد قرار می گیرند. به طوری که دچار مشکل نمی شوند و می توانند در طی ساعات طولانی اوقات خوشی را کسب نمایند. با این وجود است که پر فروش و پر کاربرد است و افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند. این نمونه از محصولات بادی بسیار کمجا بوده اند که به راحتی حمل و جا به جا می شوند و می توان از داشتن آن لذت برد. رنگ بدنه محصول مطابق با سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود و در نتیجه برای این دسته از افراد بهترین اوقات را ایجاد می سازد. با این وجود است که بهترین گزینه برای سفر و گردش است و می تواند برای تمامی رده های سنی مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد و رویه ضد حساسیت نیز دارد. چنانچه تمایل به خرید بالش بادی سفری طوسی بست وی دارید به فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوعخانگی ، سفری
 ساخت شرکت بست وی
 طول 42 سانتی متر
 عرض 26 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 150 گرم
دارای سطح فرو رفته و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 2.5×12×19 سانتی متر
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...