بالش بادی سفری سورمه ای بست وی

bestway 67121 Dark Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان
کمی صبر کنید...

بالش بادی سفری سورمه ای بست وی از سری محصولات برند و اصل است که خصوصیات منحصر به فرد دارد. به طوری که افراد می توانند اوقات خوشی را کسب کنند و از آن در محیط های مختلف استفاده نمایند. این محصول مناسب استفاده و بهره برداری در مسافرت و گردش می باشد که در کمپینگ و کوهنوردی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در نتیجه می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. بالش بادی محصولی کمجا و کوچک است که فضای کمی را اشغال می کند و در نتیجه می تواند در کنار سایر وسایل ضروری سفر باشد و در مکان مورد نظر استفاده شود.

 با این وجود است که تمامی علاقه مندان می توانند این محصول را با قیمت مناسب و داشتن خصوصیات منحصر به فرد تهیه کنند و خرید آن را نهایی سازند و در نتیجه بتوانند بهترین موقعیت را به دست آورند. بالش بادی رویه ای ضد حساسیت دارد که در واقع به دلیل داشتن بدنه با کیفیت و خاص می باشد. این رویه ضد حساسیت سبب شده است که افراد از آن در طولانی مدت استفاده کنند و در واقع تمامی رده های سنی توانایی خرید آن را داشته باشند. با این وجود است که بهترین و منحصر به فرد ترین شرایط را خواهد داشت و در نتیجه می توان با خیالی آسوده از آن لذت برد. بدنه محصول مورد نظر دارای خصوصیات طبی بودن می باشد که شیار های بر آمده و فرو رفته دارد تا سر و گردن در شرایط استاندارد باشند و دچار مشکل نیز نشوند. با این وجود است که می تواند رضایت مخاطب را نیز به خود جلب کند. خرید بالش بادی سفری سورمه ای بست وی تنها از نمایندگی مرکزی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوعخانگی ، سفری
 ساخت شرکت بست وی
 طول 42 سانتی متر
 عرض 26 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 150 گرم
دارای سطح فرو رفته و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 2.5×12×19 سانتی متر
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...