بالش بادی اینتکس زرد

intex 68676 yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان

بالش بادی اینتکس زرد سطحی طبی و مواج را ایجاد می کند به طوری که افراد می توانند آن را برای به آرامش رسیدن در زیر سر خود قرار دهند و از آن بهره مند شوند. بالش بادی برند و اصل است که ساخت شرکت معتبر اینتکس می باشد. از این رو از کیفیت بالا و طول عمر بالا تشکیل شده است. محصولات شرکت اینتکس از بهترین مواد اولیه تشکیل شده اند که می توان از آن ها در طول عمر بالا استفاده کرد و لحظات خوشی را به دست آورد. شیار های ایجاد شده بر روی سطح بالش بادی محصولی با سطح مواج را ایجاد کرده است که سر و گردن در موقعیت استاندارد باشند و بتوانند بهترین استراحت را بر روی آن داشته باشند. 

محصول مورد نظر از سری وسایل ضروری در مسافرت و گردش نیز به حساب می آید که به جهت داشتن استراحت و آرامش در میان راه و یا در مسافرت و گردش استفاده می شود و کاربردی است. به دلیل داشتن وزن کم و قابلیت حمل آسان به جای بالش های جاگیر و سنگین استفاده می شود و بدون هر گونه مشکل می تواند برای علاقه مندان مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. این محصول رنگبندی دارد که در این متن به رنگ زرد آن اشاره می شود که ثابت و بدون تغییر است و در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد. در این صورت می توان در فضای باز نیز از آن استفاده کرد و بهترین اوقات را به دست آورد و دچار مشکلی نیز نشد و در هر مکان موقعیت راحتی و استراحت را کسب نمود. چنانچه تمایل به خرید بالش بادی اینتکس زرد دارید به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنید و یا از طریق سایت این فروشگاه محصول را سفارش دهید.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 طول 43 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 160 گرم
دارای سطح موازی و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 3×13×16 سانتی متر
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...