بالش بادی اینتکس آبی

intex 68676 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان

بالش بادی اینتکس آبی مناسب جهت استفاده در مسافرت و گردش است به طوری که بدنه ای با ضخامت و سازگاری زیاد دارد و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. این محصول برای به آرامش رسیدن افراد می باشد و امکان خوابیدن راحت آن ها را مهیا می کند و در نتیجه می تواند بدون هر گونه مشکل و دشواری در اختیار افراد باشد. رنگبندی متنوع شامل بالش بادی اینتکس شده است که در این میان به بالش بادی آبی اینتکس اشاره داریم که مورد خریداری علاقه مندان به رنگ آبی قرار می گیرد و می توان آن را خریداری کرد. در مسافرت و گردش دیگر نیازی به بالش های جاگیر و سنگین نیست و تنها با داشتن این محصول می توان اقامت داشت و به استراحت پرداخت.

 رویه محصول به دلیل داشتن شیار های منظم دارای رویه مواج است و سر و گردن را در شرایط استاندارد و ایمن قرار می دهد و می تواند اوقات خوشی را برای افراد رقم بزند. محصول مورد نظر به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود و راه اندازی آن در کم ترین زمان رخ می دهد. با وجود بدنه بادی و توخالی محصول در حالت تاشو فضای کمی را اشغال می کند و مشکلی برای به همراه داشتن آن وجود ندارد و در نتیجه می توان بدون جاگیر بودن نسبت به استفاده و به همراه داشتن این محصول کاربردی در مسافرت و گردش اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. بدنه غیر قابل نفوذ است و هر گونه آب و رطوبتی را به داخل خود وارد نمی کند و سازگار می باشد. خرید بالش بادی اینتکس آبی از نمایندگی اینتکس ایران امکان پذیر است که با قیمت مناسب می توان آن را سفارش داد.

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 طول 43 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
وزن بسته بندی: 160 گرم
دارای سطح موازی و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 3×13×16 سانتی متر
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...