بازوبند شنا بادی کودک طرح دریا اینتکس

intex 56666

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
210,000
175,000 تومان
کمی صبر کنید...

بازوبند شنا بادی کودک طرح دریا اینتکس گزینه ای مناسب برای رده سنی کودک است که هم از طراحی زیبا و خاص برخوردار می باشد و هم قابلیت زیادی دارد و هم دارای بدنه ای ضخیم و منحصر به فرد است که خصوصیات مفید شامل آن می شود. بدنه از بهترین جنس تشکیل شده است که ضد حساسیت نیز می باشد و در نهایت می تواند بدون ایجاد مشکل برای افراد استفاده شود. 

مزیت داشتن این محصول بی نظیر به گونه ای است که برای کودکان شرایط داشتن تعادل بر روی سطح آب را ایجاد می کند که مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب می شود و در نهایت می تواند اوقات خوشی را برای افراد داشته باشد. این بازوبند بادی دارای دو عدد است که بر روی بازو قرار می گیرد و می تواند با داشتن وزن سبک و بادی بودن بدنه افراد را بر روی سطح آب حفظ کند. در این صورت کاربردی است و برای کودکانی که مهارت شنا و داشتن تعادل در این محیط را ندارند استفاده می شود. بازوبند بادی برای شنا و تفریحات آبی ساخته شده است که به علت کمجا بودن و سبک بودن مناسب برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش است. با این وجود است که در مسافرت و گردش همراه افراد می باشد و موقعیت داشتن تفریحات آبی را برای کودکان رقم می زند. این محصول به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود که دارای دریچه ای برای اتصال به پمپ باد است تا به راحتی میزان باد مورد نیاز جهت باد شدن به داخل محصول وارد شود. چنانچه قصد خرید بازوبند شنا بادی کودک طرح دریا اینتکس را دارید به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب وارد سبد خرید خود نمایید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح ماهی و رنگ شاد
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...