بازوبند بادی کودک سه تا شش سال طرح عروس دریایی

Intex 58652 jellyfish

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین بازوبند بادی کودک سه تا شش سال طرح عروس دریایی برای ایجاد ایمنی در تفریحات آبی برای کودکان با ساختاری طبی و طراحی رنگارنگ مناسب با روحیات کودکان دارای بدنه مقاوم و ضخیم از فروشگاه اینتکس ایران

بازوبند بادی کودک سه تا شش سال طرح عروس دریایی ضروری ترین محصول بادی جهت داشتن تفریحات آبی کودکان می باشد که قابلیت حضور آن ها در محیط های آبی بزرگ را می دهد و می تواند سبب ایجاد تعادل کودکان می شود و از فرو رفتن آن ها به داخل آب جلوگیری می گردد. با این وجود است که یکی از بهترین و کاربردی ترین وسایل بادی برای رده سنی کودک است که توانسته رضایت آن ها را به خوبی جلب کند و موجب آرامش و راحتی آن ها در طول زمان بازی شود. این محصول دو عدد برای هر یک از بازوهای کودکان می باشد که ضخامت زیادی دارد و با داشتن قابلیت غیر قابل نفوذ در برابر آب و رطوبت می تواند تنها با باد پر شود و در نهایت برای این رده سنی مورد بهره برداری قرار گیرد. وزن محصول نیز سبک و قابل حمل است که در این صورت بر روی بازو های کودکان به درستی قرار می گیرد و می توان راحتی را حس کرد. داشتن بازوبند بادی افراد را مطمئن از حضور کودکان در داخل آب می کند و می تواند سبب هیجان انگیز شدن تفریحات مهیج آبی آن ها شود. از سوی دیگر به دلیل کمجا بودن و کوچک بودن در زمان خالی بودن از باد می توان آن را به راحتی در مسافرت و گردش به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد و در نهایت توانست ساعات خوشی را برای کودکان رقم زد. راه اندازی بازوبند بادی نیز به وسیله پمپ باد به راحتی صورت می گیرد که در این صورت افراد می توانند در کم ترین زمان محصول را آماده استفاده کودکان کنند. چنانچه قصد خرید بازوبند بادی کودک سه تا شش سال طرح عروس دریایی را دارید به نمایندگی مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنید و آن را سفارش دهید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح عروس دریایی و خرچنگ
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...