بازوبند بادی کودک شش تا دوازده سال intex 58641

intex 58641

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
195,000
160,000 تومان
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک شش تا دوازده سال intex 58641 محصولی بی نظیر و با استحکام بالا است که توسط شرکت اینتکس تولید شده و برای استفاده کودکان مناسب می باشد. کودکان شش تا دوازده ساله به راحتی می توانند در دوره های آموزش شنا شرکت کرده و این ورزش هیجان انگیز را یاد بگیرند. بی شک برخورداری از یک بازوبند مناسب که بتواند امنیت و ایمنی آن ها را در زمان حضور در آب تأمین کند، از دغدغه های والدین محسوب می شود. بازوبند بادی کودک شش تا دوازده سال intex 58641 محصولی خاص است که با برخورداری از ابعادی استاندارد و مناسب، به راحتی باد شده و دور بازوهای کودک قرار می گیرد. این محصول با قرار گرفتن بر روی آب، تعادل کودک را بر روی آب حفظ کرده و مانع از افتادن کودک به داخل آب می شود.

خرید بازوبند بادی کودک اینتکس

این محصول به رنگ زیبای نارنجی تولید شده است و از بهترین نوع وینیل می باشد که براقیتی جالب و زیبا دارد و توجه کودک را به خوبی جلب می کند. این جنس از وینیل مقاومت زیادی در برابر پارگی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این بازوبند تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است. زیرا دماهای مختلف آب و استفاده از آن در برابر نور خورشید، موجب افت کیفیت بازوبند نمی شود. این محصول را می توانید در آب های آرام و استخر ها استفاده کنید. حجم مناسب این بازوبند ضمن ایجاد تعادل بر روی آب، مانع از حرکت راحت دست های کودک نخواهد شد. برای حفظ کیفیت این بازوبند، اشیای تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید. بازوبند بادی کودک شش تا دوازده سال intex 58641 به راحتی و با قیمتی ارزان از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران قابل خریداری می باشد. جهت تهیه این محصول به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و یا با شماره های این سایت تماس بگیرید.

فروش بازوبند بادی مناسب سنین شش تا دوازده سال

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 6 تا 12 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرحی ساده و زیبا
 رنگ : نارنجی
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...