بازوبند بادی شنا بست وی 3 تا 6 سال

Bestway 32033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی شنا بست وی 3 تا 6 سال به منظور ایجاد ایمنی در محیط های آبی برای کودکان استفاده می شود و سبب ایجاد تعادل در آن ها خواهد شد به این صورت که به داخل آب فرو نروند و تمامی استاندارد های لازم و مقاومت و طول عمر بالا را داشته باشند. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای بدنه ضد حساسیت می باشد تا کودکان دچار مشکل نشوند و بتوانند بدون هر گونه آسیب به تفریحات خود برسند. علاوه بر این موارد بدنه ای منعطف دارد که در صورت استفاده کودکان آن ها را اذیت نکند و تمامی موارد را در بر بگیرد.

 بازوبند بادی برای شنا و تفریحات آبی کودکان طراحی و تولید شده است که دو عدد مجزا برای هر یک از بازو های کودکان است و می تواند به بهترین شکل نیاز آن ها را فراهم کند و برای آن ها شرایط استاندارد و ایمن را مهیا سازد. بازوبند بادی شنا وزن کمی دارد و به دلیل توخالی بودن بر روی سطح آب قرار می گیرد و سبب قرار گیری کودکان بر روی سطح آب نیز می شود. در این صورت کاربردی و پر فروش است و والدین تمایل به خرید آن دارند تا شرایط ایمن فرزندان خود در محیط های آبی را به بهترین شکل فراهم سازند. این محصول فضای کمی را اشغال می کند و حتی در حالت راه اندازی و باد شده نیز می تواند فضای کمی را به خود می گیرد. از این رو برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش مشکلی وجود ندارد و می توان در کنار سایر وسایل مسافرت و گردش خود این محصول را نیز به همراه داشت. جهت خرید بازوبند بادی شنا بست وی 3 تا 6 سال به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و خرید خود را ثبت نمایید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 تحمل وزن 18 کیلوگرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح C لاتین و زرد رنگ
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...