استخر پیش ساخته 76*305 با پمپ تصفیه bestway 56408

bestway 56408

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,300,000 تومان

استخر پیش ساخته 76*305 با پمپ تصفیه bestway 56408 هم جزو تولیدات برند بست وی به شمار می رود که دارای پمپ تصفیه آب بوده و این بار با ساختاری زیبا و جذاب و در عین حال کامل روانه بازار شده است. شما این مزیت را در اختیار دارید که این استخر پیش ساخته را برای موارد تفریحی ، ذخیره آب کشاورزی و همین طور مواردی نظیر پرورش ماهی استفاده کرده و از در اختیار داشتن این استخر پیش ساخته لذت ببرید. در همین رابطه باید در خصوص ویژگی های این استخر پیش ساخته نیز با شما صحبت کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول به صورت ساده و با رنگ طوسی شکل گرفته و بخش داخلی این استخر نیز ساختاری آبی رنگ و طرح کاشی را داراست که از مزایای طراحی این استخر پیش ساخته نیز به شمار می رود. هم چنین وجود پمپ تصفیه آب نیز در کنار این استخر باعث شده تا شما بتوانید فرآیند تصفیه کردن آب را هم به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

استخر پیش ساخته 76*305 با پمپ تصفیه bestway 56408 | اینتکس ایران

در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره داشته باشیم که استخر پیش ساخته 76*305 با پمپ تصفیه bestway 56408 دارای بدنه ای فوق العاده ضخیم از نوع برزنت سه لایه می باشد و قطعا به سادگی این استخر آسیب نخواهد دید. البته در صورت آسیب دیدن هم شما می توانید به سادگی این محصول را تعمیر و ترمیم نمایید. هم چنین باید عنوان کنیم که این استخر پیش ساخته دارای ظرفیت آب 4687 لیتر بوده و از قطر 305 سانتی متری و ارتفاع 76 سانتی متر بهره می برد که ابعادی نسبتا بزرگ و ایده آل به شمار خواهد رفت. با توجه به این توضیحات و با مشاهده تصاویر این استخر پیش ساخته ، هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بست وی از سایت فروشگاه ایران اینتکس با قیمت عالی برای شما فراهم خواهد بود.

خرید استخر پیش ساخته 76*305 با پمپ تصفیه آب مدل bestway 56408 | اینتکس ایران

 نوعگرد
ظرفیت آب4678 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...