استخر پیش ساخته 274*549 طرحدار bestway 56716

bestway 56716

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
52,300,000
48,900,000 تومان

استخر پیش ساخته 274*549 طرحدار bestway 56716 از سری محصولات جدیدی است که شرکت و کمپانی بست وی سعی کرده تا با طرح و نقش زیبا آن را ارائه کند تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن از در اختیار داشتن این محصول لذت برده و به تفریح و شنا به صورت دسته جمعی و خانوادگی بپردازند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته از نظر ساختار به صورت بیضی شکل گرفته است که این عامل باعث شده تا شما بتوانید از فضای داخلی این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. در واقع افرادی که محدودیت فضا دارند و نمی توانند از استخرهای گرد استفاده کنند ، این مدل می تواند یک گزینه ایده آل به شمار رود. هم چنین از نظر طراحی بدنه نیز می توانید مشاهده نمایید که این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای طرح دار است که این رنگ بندی و طرح و نقش هم از دیگر ویژگی های فوق العاده این محصول به شمار خواهد رفت.

استخر پیش ساخته 274*549 طرحدار bestway 56716 | اینتکس ایران

نکته مهم دیگر در رابطه با استخر پیش ساخته 274*549 طرحدار bestway 56716 بحث وجود امکانات این محصول می باشد. در واقع شما این مزیت را در اختیار دارید که با خرید این محصول از وجود یک عدد نردبان پیش ساخته ، درپوش و همین طور پمپ تصفیه آب هم بهره مند شده و دیگر نیاز به تهیه موارد مشابه و اضافی نداشته باشید. علاوه بر این ها بر روی بدنه این استخر شما می توانید ساختاری شبیه به پنجره را هم مشاهده کنید که وجود این دو باعث جذابیت دو چندان این استخر برای مصرف کنندگان شده است. نصب و راه اندازی این محصول در کمتر از یک ساعت انجام می شود و شما می توانید با توجه به وجود دفترچه راهنما به راحتی این کار را انجام دهید. هم چنین در صورت نیاز می توانید پس از خرید این محصول درخواست نصاب دهید تا نمایندگی اینتکس ایران ، نصاب های مجرب خود را در جهت راه اندازی ساده تر این محصول با قیمت مناسب به محل شما اعزام نماید.

خرید استخر پیش ساخته 274*549 طرحدار مدل bestway 56716 | اینتکس ایران

نوعمستطیلی
ظرفیت آب14812 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 3785 لیتر
درپوشدارد
زیراندازندارد
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهدفترچه راهنما ، نردبان و درپوش


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...