استخر پیش ساخته 274*549 بست وی Bestway 56710

Bestway 56710

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
45,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 274*549 بست وی Bestway 56710 یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر پیش ساخته برزنتی بوده که با قابلیت نصب و راه اندازی به صورت روکار و توکار توسط کارخانه بست وی طراحی و با ساختاری استاندارد و قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار می شود. این استخر پیش ساخته برخلاف اغلب نمونه های موجود در بازار ساختاری بیضی شکل داشته و بدنه اصلی آن از دو بخش سازه های نگهدارنده و مخزن اصلی ایجاد شده است. در داخل بسته بندی این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری سایز بزرگ وجود داشته تا شما بتوانید با اتصال آن به مخزن اصلی محصول به تصفیه اب داخل استخر پرداخته و دیگر نیاز به تعداد دفعات بالا جهت تعویض آب داخل استخر پیش ساخته احساس نشود.

از لوازم جانبی دیگر همراه این استخر پیش ساخته می توان به نردبان دو طرفه برای تردد ساده به مخزن محصول مورد استفاده قرار گرفته ، یک عدد درپوش برای زمانی که از استخر پیش ساخته خود استفاده نداشته و همچنین یک عدد زیرانداز  برای کف استخر و زیرسازی اصولی آن وجود دارد. بر روی بدنه اصلی استخر پیش ساخته 274*549 بست وی Bestway 56710 دو عدد دریچه جهت اتصال پمپ تصفیه اب به مخزن محصول و یک عدد دریچه برای تخلیه آن تعبیه شده که این دریچه تخلیه قابلیت اتصال به شلنگ را نیز داشته تا از آن استخر پیش ساخته خود برای آبیاری نیز استفاده کنید. این استخر پیش ساخته طول عمر بالایی داشته و برای استفاده در فضای باز طراحی شده ، چرا که بدنه اصلی آن از مرغوب ترین نوع برزنتی سه لایه تولید شده و سازه های آن از نوع آلومینیوم گالوانیزه و کاملا ضدزنگ می باشد. با در نظر موارد یاد شده اگر قصد خرید استخر پیش ساخته 274*549 بست وی Bestway 56710 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعبیضی
ظرفيت آب13430 ليتر
طول549 سانتی متر
عرض174 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهنردبان ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...