استخر پیش ساخته گرد بست وی طرح چوب

Bestway 5614z

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21,500,000 تومان

استخر پیش ساخته گرد بست وی طرح چوب از سری محصولات جدید ارائه شده از شرکت بست وی است که با بهترین مواد اولیه بدنه ای بی نقص و حرفه ای را ایجاد کرده است. این محصول دارای طراحی منحصر به فرد می باشد که با مشاهده آن می توان پی به کیفیت و کارایی آن نیز برد. این محصول از دو جهت دارای اهمیت است که افراد در زمان خرید به آن توجه دارند. دیواره ها با طراحتی خاصی ساخته شده اند که زیبایی و جذابیت را ایجاد کرده است. زیبایی به وجود آمده در ظاهر محصول سبب می شود که افراد بیش تری تمایل به خرید پیدا کنند و در واقع استخر پیش ساخته مد نظر به محصولی پر فروش تبدیل شود.

استخر پیش ساخته گرد بست وی طرح چوبدر نتیجه مزیت زیبایی و جذابیت در این استخر پیش ساخته وجود دارد که به شما امکان انتخاب آن را می دهد. آیتم بعدی در زمان خرید هر محصول کیفیت بالا می باشد که باید به آن توجه بسیار زیادی شود. این آیتم به دلیل وجود بدنه برزنتی سه لایه و پایه های آلومینیومی که ترکیب بدنه استخر پیش ساخته را تشکیل داده اند رعایت شده است. از این رو می توان نسبت به خرید محصول اقدام کرد و بهترین نمونه از محصولات زیبا و با کیفیت را خریداری نمود. با توجه به موارد فوق علاقه مندان می توانند استخر پیش ساخته گرد بست وی طرح چوب را از نمایندگی اینتکس خریداری کنند. این مرکز فروش محصولات تفریحی بادی امکان خرید به صورت اینترنتی و یا حضوری را دارا بوده و شماره های درج شده داخل وب سایت فروشگاه پاسخگوی سوالات شما در زمان خرید خواهند بود.

نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...