استخر پیش ساخته پریزم فریم پنجره دار مدل 26722

intex 26722

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32,000,000 تومان

استخر پیش ساخته پریزم فریم پنجره دار مدل 26722 از سری محصولات اورجینال می باشد که با کیفیت بالا از برند اینتکس تولید شده است و در زمینه های مختلف به فروش می رسد. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای امکانات زیاد است و در واقع تکمیلی ترین شرایط را دارد. به همین خاطر است که افراد می توانند خرید آن را انجام دهند و با رضایت کامل به استفاده کردن از این محصول بپردازند. استخر پیش ساخته مد نظر از نوع فریمی است که پایه های محکم آلومینیومی دارد. این پایه ها بر روی سطوح به راحتی قرار می گیرند و ساکن می باشند و از تکان خوردن محصول بر روی سطح جلوگیری می کنند. در زیر پایه ها پلاستیکی مجزا قرار گرفته است که مانع از حرکت آن ها می شود و می تواند استوار بودن محصول را بیش تر کند. محصول مورد نظر برای استفاده در محیط های مختلف ساخته شده است و ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که سازگاری زیادی ایجاد کرده است و در نتیجه توانسته رضایت مخاطب را به همراه داشته باشد. 

این استخر پیش ساخته با داشتن لوازم جانبی کامل برای افراد بهترین گزینه محسوب می شود و در نهایت می تواند سبب بهره مندی آن ها از تفریحات آبی شود. وجود نردبان و درپوش و زیرانداز از یک سو و داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری از سوی دیگر تشکیل یک محیط بی نقص و حرفه ای را داده اند تا بتوان در طی سال های زیاد از محصول استفاده کرد و جایگزین استخر های بتنی و چوبی نمود. با این مزیت که با پرداخت هزینه کم خریداری می شود و لوازم جانبی گفته شده نیز بدون پرداخت هزینه جداگانه به خریداران داده می شود. کسانی که تمایل به خرید استخر پیش ساخته پریزم فریم پنجره دار مدل 26722 دارند و به دنبال مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش می باشند می توانند محصول را با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنند.

نوعگرد
ظرفیت آب12756 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 5678 لیتر
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...