استخر پیش ساخته فریمی 76*305 اینتکس intex 28200

intex 28200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی 76*305 اینتکس intex 28200 یکی دیگر از سری استخرهای فریمی شرکت اینتکس می باشد که با ابعاد و اندازه های استاندارد و همین طور با کیفیت عالی اقدام به تولید و عرضه این محصول کرده است. شما این مزیت را در اختیار دارید که این استخر فوق العاده را با توجه به ویژگی هایی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد از سایت فروشگاه اینتکس ایران تهیه کنید. در ابتدا باید عنوان کنیم که این استخر فریمی دارای قطر 305 سانتی متر بوده و از ارتفاع 76 سانتی متری طراحی و عرضه شده است که ابعاد مناسب و ایده آلی خواهد بود. هم چنین شما این مزیت را هم در اختیار خواهید داشت که از کیفیت این محصول نیز با خیال راحت اطمینان حاصل نمایید. در واقع بدنه اصلی این استخر پیش ساخته از ساختاری برزنتی و سه لایه شکل گرفته است که در کنار این موارد شما می توانید پایه های آلومینیومی و مقاوم این محصول را هم مشاهده کنید که به صورت ضد زنگ طراحی گردیده و در هر شرایط جوی و آب و هوایی بدون هیچ گونه نگرانی می توانید اقدام به خرید این محصول نمایید.

استخر پیش ساخته فریمی 76*305 اینتکس intex 28200 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها این مسئله بسیار مهم است که این استخر فریمی به راحتی قابلیت نصب و راه اندازی را دارا می باشد و شما در کمتر از سی دقیقه می توانید به سادگی این محصول را در هر فضا و مکانی راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. به جز این موارد بدنه آبی رنگ و زیبای این محصول در کنار بسته بندی استانداری که دارد باعث شده تا شما بتوانید به راحتی آن را حمل و جا به جا نموده و از آن استفاده کنید. امکان نصب پمپ تصفیه آب بر روی این محصول نیز به راحتی برای شما فراهم می باشد. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید استخر پیش ساخته فریمی 76*305 اینتکس intex 28200 از طریق سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.


نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه ندارد
نوع پمپ -
درپوش ندارد
زیرانداز ندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب استفاده خانوادگی
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...