استخر پیش ساخته فریمی بست وی Bestway 56438

Bestway 56438

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31,200,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی بست وی Bestway 56438 از بدنه ای گرد تشکیل شده است که سر تا سر آن را پایه های مقاوم نسبت به عوامل گوناگون تشکیل داده است. این اسکلت در محصول دارای قابلیت های مختلف است که از جمله آن ضد زنگ بودن آن است که برای افراد خریدار بسیار حائز اهمیت می باشد. وجود پایه ها و اسکلت ضد زنگ سبب می شود که در طولانی مدت این بخش دچار پوسیدگی نشود و در نتیجه استحکام بدنه به خطر نیوفتد. از این رو برای افرادی که به دنبال محصولی بی نقص و حرفه ای می باشند توصیه می شود. استخر پیش ساخته مد نظر بزرگ و جادار است و از ابعاد منحصر به فرد تشکیل شده است.

فروش استخر پیش ساخته فریمی بست وی Bestway 56438 | اینتکس ایراناین محصول دارای امکانات و تجهیزات زیادی نیز می باشد که با توجه به آن می توان محصول را به راحتی سفارش داد. استفاده از استخر پیش ساخته با داشتن پمپ تصفیه آب راحت تر خواهد بود. چرا که دیگر نیازی به تعویض مکرر آب داخل بدنه نیست و می توان از آن در طولانی مدت استفاده کرد. نردبان جزئی از محصول می باشد که با داشتن آن امکان رفت و آمد به داخل استخر پیش ساخته وجود دارد که در این محصول به صورت رایگان به خریداران داده می شود. نردبان از جنس ضد زنگ بودن است که مشابه با اسکلت اصلی محصول می تواند دارای عمر طولانی باشد. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی بست وی Bestway 56438 می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

استخر پیش ساخته فریمی بست وی Bestway 56438 ارزان | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب16015 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 3785 لیتری 220 ولتی
درپوشدارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...