استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی Bestway 56668

Bestway 56668

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی Bestway 56668 که به معرفی آن می پردازیم دارای بدنه ای گرد است که می تواند فضای خوبی را اشغال کند و ایجاد یک محیط منحصر به فرد نماید. در نتیجه کسانی که به سراغ این محصول منحصر به فرد می روند می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن انواع تفریحات آبی بپردازند. انواع تفریحات آبی نیاز به داشتن امکانات لازم دارد که این امکانات به وسیله داشتن استخر پیش ساخته ایجاد می شود. استخر پیش ساخته در انواع متنوع طراحی و تولید می شود و دارای کیفیت بالا می باشد. استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی Bestway 56668 بدنه ای اصل و اورجینال دارد که در واقع می توان گفت که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است. این مواد اولیه می تواند در میزان کارایی محصول نیز نقش داشته باشد.

فروش استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی Bestway 56668 | اینتکس ایران از این رو کارایی این محصول به مراتب بیش تر از سایر محصولات است و می تواند به راحتی نیاز افراد به داشتن تفریحات آبی را پاسخ بدهد. محصول مورد نظر دارای پمپ تصفیه آب است که از نوع فیلتری می باشد. این پمپ به بدنه متصل می شود و قادر است که فضای داخل آن را عاری از آلودگی سازد. همچنین دیگر نیازی به تعویض آب داخل بدنه به صورت مکرر نمی باشد و می توان به راحتی از آب داخل آن برای مدت زمان زیاد استفاده کرد. استخر پیش ساخته مد نظر دارای سازگاری لازم برای محیط های باز و سرپوشیده است که افراد بر اساس نیاز و شرایط خود می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. برای خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی Bestway 56668 می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و تلفنی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب6757 لیتر
قطر330 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هااستیل
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
جایگزین استخر های بتنی ، چوبی و برزنتی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
اقلام همراهبسته آموزشی


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...