استخر پیش ساخته بست وی گرد مدل چوبی

bestway 5614w

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,000,000 تومان

استخر پیش ساخته بست وی گرد مدل چوبی انواعی از استخر های پیش ساخته روزانه در حال تولید هستند که می توانند دوام و طول عمر بالایی داشته باشند. این محصولات در سال های اخیر جایگزین مناسبی به جای استخر های بتنی شده است که افراد تمایل به داشتن آن دارند. از این رو می تواند نیاز افراد به راحتی و آسایش را پاسخ دهد. استخر پیش ساخته محکم گرد از سری محصولات اورجینال برند بست وی است که با ایجاد سازگاری و مقاومت های زیاد قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده آن را در باغ و ویلا نصب کرد و به استفاده کردن از آن اقدام نمود. محصول مورد نظر را می توان با نام بست وی حک شده بر روی دیواره ها شناسایی کرد و پی به اصل بودن بدنه برد. از این رو افراد می توانند محصول را از سایر محصولات مشابه شناسایی کنند و اصل و اورجینال خریداری نمایند.

 استخر پیش ساخته مد نظر دارای امکانات زیادی است که می توان بر این اساس آن را خریداری کرد. داشتن امکانات زیاد باعث شده است که خرید استخر پیش ساخته به صرفه بوده باشد و افراد بتوانند با کم ترین هزینه محوطه آبی و منحصر به فردی را به دست آورند. محصول دارای پایه های محکم بوده است که به بدنه متصل می شود و می تواند استحکام زیادی را ایجاد سازد. از این رو ساختار استاندارد و ایمن شامل آن شده است. خرید استخر پیش ساخته بست وی گرد مدل چوبی از طریق فروشگاه اینتکس ایران با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و کاملا اصل از سراسر کشور به صورت تلفنی ، حضوری و یا اینترنتی ممکن می باشد.

نوعگرد
ظرفیت آب9150 لیتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...