استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56976

Bestway 56976

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26,000,000 تومان

استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56976 یکی از بزرگ ترین و جادار ترین استخر های بست وی است که با ساختار گرد برای استفاده علاقه مندان در نظر گرفته می شود. این بدنه بزرگ مزیت های زیادی دارد که آن را از استخر بتنی متمایز می کند. به دلیل وجود امکانات و تجهیزات موجود در این محصول افراد آن را جایگزین استخر قدیمی بتنی می نمایند و بهترین لحظات را با آن به دست می آورند. مهم ترین امکاناتی که در این محصول ایجاد شده است داشتن پمپ تصفیه آب است که به بدنه متصل می شود و به طور مرتب کار می کند. کار کردن مداوم این پمپ تصفیه آب سبب تمیز شدن آب داخل بدنه می شود و آن را عاری از هر گونه عامل بیماری زا می نماید. در نتیجه محیط برای شنا و تفریحات آبی تمامی افراد مهیا خواهد شد.

فروش استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56976 | اینتکس ایراندیواره ها ساختاری زیبا را ایجاد کرده اند که با این وجود طرفداران استخر پیش ساخته مد نظر زیاد می باشد. وجود نردبان ضد زنگ با وزن سبک نیز مزیتی دیگر را به همراه دارد و امکان استفاده آسان از استخر پیش ساخته را مهیا می کند. برای اطمینان از موقعیت بخش کف محصول که هم در معرض خطر بیش تر می باشد و هم تمامی وزن محصول و آب داخل آن را تحمل می کند زیر انداز نیز در کنار استخر پیش ساخته به خریداران داده می شود تا قبل از راه اندازی آن را در زیر بدنه بیاندازند. خرید استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56976 به صورت غیر حضوری و از سایت فروشگاه اینتکس انجام شده و یا می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56976 ارزان | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب23062 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هااستیل
جنس بدنهPVC سه لایه برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های استیلی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
دارای طراحی بیرونی شیک و لوکس
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
مناسب برای استفاده دائم روکار
اقلام همراهنردبان ، دفترچه آموزشی ، درپوش ، زیرانداز


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...