استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56594

Bestway 56594

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24,000,000 تومان

استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56594 از بدنه ای زیبا و جذاب تشکیل شده است که افراد را راغب به خرید می نماید. زیبایی ظاهری نیز مانند کیفیت بالا در انتخاب استخر پیش ساخته نقش دارد و قادر است که برای علاقه مندان موقعیت جذابی را فراهم سازد. این محصول مناسب نصب در ویلا و باغ می باشد و به دلیل داشتن جذابیت زیاد برای این محیط های انتخاب می گردد. رنگ دیواره ها قهوه ای بوده است که شباهت آن با بدنه چوبی و حصیری را افزایش داده است. به همین خاطر است که از آن به عنوان یک استخر پیش ساخته جذاب یاد کرد که ایجاد محیطی لوکس و زیبا از آن استفاده می شود.

فروش استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56594 | اینتکس ایراناستخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56594 دارای پایه های محکم نیز می باشد که در نتیجه آیتم کیفیت بالا را نیز شامل شده است. بدنه ساختار گرد دارد که مفید ترین فضا را برای شنا و تفریحات آبی ایجاد می سازد. به همین خاطر است که انواع استخر های پیش ساخته که دارای ساختار گرد هستند محبوب تر بوده و پر فروش تر می باشند. بدنه دارای پمپ تصفیه آب می باشد که به آن متصل است. از این رو می تواند پیشنهاد مناسبی برای خرید به عنوان ایجاد یک استخر دائمی باشد. با وجود پمپ تصفیه آب نیازی به تعویض مکرر آب داخل بدنه نیست و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. جهت خرید استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56594 می توان به فروشگاهاینتکس ایران به صورت اینترنتی و یا حضوری مراجعه کرد.

استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56594 ارزان | اینتکس ایران

 نوعگرد
ظرفيت آب2417 ليتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پايه هاآلومينيومی
جنس بدنهpvc برزنتی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
اقلام همراهدفترچه راهنما ، بسته تعميرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...