استخر پیش ساخته بست وی طرح باغ وحش

bestway 5612f

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,400,000 تومان

استخر پیش ساخته بست وی طرح باغ وحش دارای بدنه ای با جنس برزنتی است که بر روی آن طرح های رنگارنگ به کار رفته است. این طرح ها می تواند محصول را به شکل کودکانه و فانتزی تبدیل کند که مشخصه بارز این محصول بوده است. افراد می توانند استخر پیش ساخته را با این طراحی شناسایی کنند و آن را برای خرید مد نظر بگیرند. شناسایی این مورد از بین تمامی مواردی که در بین محصولات برند بست وی وجود دارد آسان خواهد بود. چرا که هم طراحی به روز و جدید است و هم از رنگبندی جذاب و کودکانه تشکیل شده است. از این رو برای استفاده کودکان در فصل تابستان بهترین گزینه به حساب می آید. پایه های محکم محصول سبب ایجاد استحکام و قرار گیری آن بر روی سطح زمین می شود این پایه ها بدون ایجاد زنگ زدگی و پوسیدگی قادر به استفاده برای مدت زمان طولانی است و افراد قادر به داشتن آن در طی سال های زیاد می باشند.

استخر پیش ساخته بست وی طرح باغ وحش بنابراین کسانی که به سمت داشتن محصول مورد نظر می روند می توانند استخر پیش ساخته را برای بسیاری از موارد داشته باشند. بدنه مد نظر به راحتی حمل و جا به جا می شود و با قطع اتصال اجزای سازنده آن می توان بدنه را به حالت تاشو در آورد و به آسانی به محیطی دیگر هدایت کرد. این محصول قابل استفاده در تمامی محیط های باز و سرپوشیده بوده و به دلیل ساختار استاندارد و امکان راه اندازی سریع شما یک استخر پیش ساخته پرتابل خواهید داشت. اگر قصد خرید استخر پیش ساخته بست وی طرح باغ وحش را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب3221 لیتر
قطر274 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...