آبپاش بادی کوسه بست وی Bestway 52246

Bestway 52246

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان

آبپاش بادی کوسه بست وی Bestway 52246 بدنه ای محکم و استوار دارد و بر روی سطح زمین به صورت ثابت قرار می گیرد. این محصول در انتهای داخل بدنه دارای کیسه شن می باشد که وزن زیادی را ایجاد می کند. در نتیجه باعث بدون تحرک بودن آبپاش بادی در محیط می شود. محصول مورد نظر دارای مخزن می باشد که آب را در داخل خود ذخیره می سازد. این مخزن میزان آبی که برای آبپاش و کارکرد آن نیاز است را به بدنه می دهد و به این ترتیب آبپاش شروع به کار می کند. به دلیل داشتن بدنه ای منحصر به فرد با ساختاری مشابه با کیسه بوکس بادی می توان از آن به عنوان کیسه بوکس بادی نیز استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد.

آبپاش بادی کوسه بست وی Bestway 52246 | اینتکس ایران

آب پاشیدن از بخش بالایی بدنه انجام می شود و به نوبه خود برای کودکان بسیار جذاب است. در نتیجه می توان از آن در بسیاری از موارد استفاده کرد و رضایت خاطر داشت. بدنه سبک و قابل حمل است و در حالت راه اندازی شده و باد شده به مکان های مختلف قابلیت حمل و نقل و جا به جایی دارد. از این رو می توان بدون مشکل و با رضایت کامل نسبت به استفاده کردن از آن اقدام کرد. آبپاش بادی مدل کوسه است و محبوبیت زیادی دارد. بنابراین می توان خرید آن را از نمایندگی اینتکس ایران انجام داد.

خرید آبپاش بادی کوسه بست وی | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 ارتفاع 132 سانتی متر
 وزن 1.7 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای طراحی جذاب
 قابلیت تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...