آبپاش بادی طرح آناناس Bestway 52234

Bestway 52234

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان

آبپاش بادی طرح آناناس Bestway 52234 ساخت شرکت بست وی است که از طول عمر بالا برخوردار می باشد. این محصول بی نظیر می تواند به راحتی موقعیت دلخواهی برای افراد باشد و برای آن ها بیش ترین میزان سازگاری را ایجاد سازد. زمانی که از این محصول استفاده می کنید می توانید لحظات خوبی را برای فرزندان خود مهیا سازید. چرا که محصول مورد نظر قادر به ریختن مقداری آب بر روی کودکان می باشد و امکان آبتنی را برای آن ها میسر می کند. به همین خاطر است که در فصول گرم سال کودکان بیش تر به این محصول تمایل دارند و با داشتن آن آبتنی و آب بازی را انجام می دهند. در بدنه محصول مخزن آب کوچکی کار گذاشته شده است که میزان معینی آب درداخل آن قرار گرفته است. به این ترتیب به راحتی می توان کارکرد این محصول را توجیه کرد و از آن در بسیاری از موارد استفاده نمود.

آبپاش بادی طرح آناناس Bestway 52234 | اینتکس ایران

بدنه از جنس وینیل با کیفیت می باشد که سازگار با محیط های مختلف است. اما به دلیل کارکرد محصول بیش تر آن را برای استفاده در محیط های باز خریداری می کنند و از آن بهره مند می شوند. آبپاش بادی دارای بخشی است که به وسیله آن امکان حلقه بازی وجود خواهد داشت. این بخش از محصول تفریحی دیگر را برای کودکان مهیا می کند که در کنار آب بازی برای آن ها بسیار مهیج می باشد. در صورت تمایل به خرید آبپاش بادی طرح آناناس به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید.

خرید آبپاش بادی طرح آناناس | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 جنس بدنه وینیل
 وزن 1 کیلو گرم
پمپ خیر
سایر ویژگی هااسپری کردن آب
دارای حلقه بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...