آبپاش بادی دایناسوری بست وی Bestway 52294

Bestway 52294

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان

آبپاش بادی دایناسوری بست وی Bestway 52294 از سری محصولات تفریحات آبی است که قادر به خروج آب به صورت آبپاش از بدنه خود می باشد. این محصول در بدنه خود دارای مخزن برای ذخیره آب است که به راحتی موقعیت مناسبی برای کارکرد محصول ایجاد می کند. آبپاش بادی دارای طرح بی نظیری است که برای اغلب کودکان جذاب محسوب می شود. بنابراین پر فروش و محبوب خواهد بود و در نتیجه می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. این آبپاش بادی به دلیل اصل و اورجینال بودن مورد توجه قرار گرفته است و می توان نسبت به کیفیت بدنه و دوام و طول عمر آن اطمینان داشت.

آبپاش بادی دایناسوری بست وی Bestway 52294 | اینتکس ایران

محصول را می توان به عنوان یک عروسک بادی نیز مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد چرا که ساختاری سه بعدی و حجیم دارد و به صورت بدنه یک دایناسور در اختیار علاقه مندان می باشد. در نتیجه استفاده و بازی از آن بسیار آسان می باشد. وزن محصول کم است بنابراین برای حمل و نقل و جا به جایی و یا حتی استفاده کردن از این نمونه از وسایل بادی مشکلی برای استفاده کنندگان وجود ندارد ومی توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. آبپاش بادی رنگی ثابت دارد و از بدنه با کیفیت و با دوام تشکیل شده است. برای خرید این محصول به فروشگاه بزرگ اینتکس مراجعه نمایید.

خرید آبپاش بادی دایناسوری بست وی | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 99 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای طراحی جذاب
 قابلیت تعادل بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...