استخر پیش ساخته 76*305 بست وی bestway 56406

bestway 56406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,100,000 تومان

استخر پیش ساخته 76*305 بست وی bestway 56406 هم از دیگر تولیدات این برند معتبر می باشد که با ابعاد فوق العاده و مناسبی که دارد باعث شده تا بتوانید این محصول را به بهترین شکل ممکن خریداری نمایید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری گرد دارد به این صورت که به صورت یکدست به وسیله فریم هایی که بر روی این محصول دیده می شود می توانید به بهترین شکل ممکن آن را راه اندازی نموده و از این محصول زیبا استفاده کنید. این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای طوسی رنگ می باشد و نواحی داخل این استخر را هم طرح کاشی آبی رنگ شکل داده است که از این حیث نیز شما می توانید یک استخر بسیار زیبا و دیدنی را در اختیار داشته باشید.

استخر پیش ساخته 76*305 بست وی bestway 56406 | اینتکس ایران

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که استخر پیش ساخته 76*305 بست وی bestway 56406 تجهیزات دیگری را دارا نمی باشد اما این مزیت را شما در اختیار دارید که پمپ تصفیه آب را هم بر روی این محصول نصب کنید. به جز این موارد در رابطه با نحوه راه اندازی این محصول هم شما می توانید در بازه زمانی بسیار کوتاهی فریم ها و بدنه اصلی این محصول را نصب و راه اندازی نمایید. ساختار اصلی بدنه این محصول نیز از برزنت سه لایه تشکیل شده است و پایه های این استخر را هم آلومینیوم ضد زنگ تشکیل داده است که تمامی این موارد باعث شده تا یک استخر پیش ساخته باکیفیت را در اختیار داشته باشید. با توجه به این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر پیش ساخته بست وی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید استخر پیش ساخته 76*305 بست وی مدل bestway 56406 | اینتکس ایران

 نوعگرد
ظرفیت آب4678 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپندارد
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...