استخر پیش ساخته 2*3 با پمپ تصفیه اینتکس 28275

intex 28275

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 2*3 با پمپ تصفیه اینتکس 28275 کمجا و خانگی می باشد که در مکان های مختلف آماده بهره برداری می باشد. این محصول به دلیل داشتن ابعاد و اندازه کوچک توانسته در حیاط های بزرگ نیز راه اندازی شود و بهترین اوقات را برای علاقه مندان رقم بزند. با این وجود است که یکی از پر فروش ترین محصولات ایجاد کننده فضای آبی است و می توان به وسیله آن تفریحات مهیج آبی در محیط های آبی را کسب کرد. کسانی که تمایل به داشتن این محصول دارند می توانند استخر پیش ساخته را برای تفریحات تابستانه و یا استفاده به عنوان استخر صنعنی خریداری کنند و از ان بهره مند شوند. این استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب نیز می باشد که از نوع فیلتری است و می تواند آب داخل خود را تمیز و عاری از هر گونه عوامل بیماری زا نماید. به همین خاطر است که محصولی کامل و بی نقص می باشد و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند.

استخر پیش ساخته 2*3 اینتکس مدل 28275

این محصول منحصر به فرد بدنه ای برزنتی دارد که ضخامت زیادی داشته و در نتیجه غیر قابل نفوذ و خاص می باشد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و به بهره برداری از آن پرداخت .استخر پیش ساخته دارای پایه های مقاوم و محکم نیز می باشد که افراد می توانند با اطمینان از نظر مقاومت و استحکام و دوام از آن استفاده کنند و بر روی سطوح مختلف از داشتن آن لذت ببرند. این استخر پیش ساخته از نوع فرمی می باشد که ارتفاع آن کم تر از یک متر است و بدنه هایی برای ایجاد استخر تفریحی و یا استخر پرورش ماهی را ایجاد می سازد. به همین خاطر است که می توان از آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد و لذت برد. افرادی که تمایل به خرید استخر پیش ساخته 2*3 با پمپ تصفیه اینتکس 28275 دارند تنها می توانند محصول را از فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند.

خرید استخر پیش ساخته 2*3 با پمپ تصفیه آب

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب3834 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع75 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان کمتر از یک ساعت
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...