استخر پیش ساخته فریمی 76*305 اینتکس intex 26700

intex 26700

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی 76*305 اینتکس intex 26700 جزو محصولاتی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا در ساده ترین حالت ممکن و بدون هیچ گونه امکاناتی آن را ارائه کند. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر پیش ساخته دارای یک ساختار گرد می باشد که این گرد بودن محصول باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن و به صورت خانوادگی از این استخر استفاده کرده و لذت ببرید. از نظر نوع طراحی بدنه اصلی این محصول به صورت یکدست طوسی رنگ شکل گرفته که یک رنگ ایده آل بوده و کمپانی اینتکس اکثر استخرهای فریمی خود را با این رنگ تولید و عرضه می کند. هم چنین این محصول یک ساختار سه لایه دارد که جزو باکیفیت ترین استخرهای پیش ساخته آماده به شمار می رود.

استخر پیش ساخته فریمی 76*305 اینتکس intex 26700 | اینتکس ایران

شما این مزیت را دارید که به سادگی دست به خرید استخر پیش ساخته فریمی 76*305 اینتکس intex 26700 زده و به صورت جداگانه یک عدد پمپ تصفیه آب و یا درپوش را هم تهیه کرده و بر روی این محصول استفاده کنید. مزیت دیگری که این استخر پیش ساخته داراست بحث پایه های ضد زنگ و آلومینیومی این محصول است که سبب شده تا از این منظر هم خیال شما راحت باشد. در صورت بروز هر گونه آسیب دیدن بدنه نیز شما به سادگی می توانید این محصول را ترمیم کرده و مجدد از آن استفاده کنید. ارائه خدمات پس از فروش اینتکس ایران نیز باعث شده تا به بهترین شکل ممکن و با اطمینان خاطر خرید این استخر پیش ساخته اینتکس را ثبت نمایید.

خرید استخر پیش ساخته فریمی 76*305 اینتکس مدل intex 26700 | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...